غم...

کلبه ی عاشقان

همه چیز

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده

شب تو موهای سیاهت خونه کرده

دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه

سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه

سیل غمها آبادیمو ویرونه کرده



وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره

دوتا چشمام بارون شبونه کرده

بهار از دستهای من پر زدو رفت

گل یخ توی دلم جوونه کرده

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم

دل شکوفه تو این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه

گل یخ توی دلم جوونه کرده


 



نظرات شما عزیزان:

قلب تنها
ساعت21:49---10 اسفند 1390
:عشق مانند بک ساعت شنی است همزمان که قلب راپرمی کند~مغزراخالی می کند. عزیز اگر عشق توهمی بیش نیست.توهم دل ادمی

lovely.girl
ساعت20:44---2 اسفند 1390
سلام جوجو امیدوارم خوب باشی پستایی که گذاشتی مثل همیشه عالین....ازین به بعد آپ میکنی خبر بده
منم آپم و منتظرت گلم


saman
ساعت15:59---29 بهمن 1390
سپندار مذگان روز دلباختگان ایرانی بر تو ای ایرانی عاشق مبارک باد
http://sepandart.loxblog.com


ثمین
ساعت14:56---29 بهمن 1390
آپم ،بیامنتظرم

❀◕ ‿ ◕❀ . sara
ساعت14:30---29 بهمن 1390
_█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█
عالی


خلوت من
ساعت19:49---28 بهمن 1390
به که پیغام دهم ؟ به شباهنگ که شب مانده به راه ؟
یا به اندوه کلاغان سیاه ، به پرستو که سفر میکند از سردی فصل ؟
یا به مرغان نکو چیده شهر ؟ به که پیغام دهم که به یادت هستم ؟

سلام دوست عزيزم.آپت قشنگ بود،لذت بردم.بازم بيا سراغم چون تازه منم آپ كردم


ع خ
ساعت18:41---28 بهمن 1390
کاش یادت نرود روی آن نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین بی باوری آدمها ، یک نفر میخواهد که تو خندان باشی ، نکند کنج هیاهوی زمان بروم از یادت .
در جغرافیای کوچک من منتظرتم.


@فرزاد@
ساعت16:22---28 بهمن 1390
سلام...ممنون که به وبم سر زدی...شعرتم قشنگ بود...موفق باشی

ممل
ساعت16:06---28 بهمن 1390
سلااااااااااااااااام هم وبلاگی عزیز خوبی؟امیدوارم موفق باشی...
خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو در مورد وبم بگی
پس مشتاقانه منتظر حضور گرمت هستم
دوووووووووووست دارم .......
@} ;-@} ;-


armin
ساعت15:39---28 بهمن 1390
salam ,amatlabet yeki az ahangaye morede alagheye mane varin avarin...............

jamal
ساعت15:35---28 بهمن 1390
سلام آبجي جون خوبي، آخه تو دنيا خدا جون چقدر عاشق هست خدااااااااااااا من كه ديگه خسته شدم به هر جا ميري هستن اين عشق و عاشقي به هر حال به مطالبت احترام قائلم و دوست دارم كه باهم تبادل لينك كنيم اگه موافقي خبرم كن ،يادت نره آبجي جون منتظر جوابتم

بهنانه
ساعت15:18---28 بهمن 1390
سلام عشقم ممنون امدی آپت عالییییییییییییییی بود

حاجی
ساعت14:18---28 بهمن 1390
سلام الناز جون اپ قشنگی بود لینکت کردم منو به اسم کل کل بلینک بازم بیا

saman
ساعت12:37---28 بهمن 1390
حالا که دیگر دستم به آغوشت نمی رسد
و بوسیدنت موکول شده
به تمامی روزهای نیامده..
حالا که هر چه دریا و اقیانوس را
از نقشه جهان پاک کردی
مبادا غرق شوم در رویایت
باید اسمم را
در کتاب گینس ثبت کنم
تا همه بدانند
- یک نفربا سنگین ترین بار دلتنگی
روی شانه هایش -
تو را دوست می دارد
http://sepandart.loxblog.com


پشه
ساعت12:21---28 بهمن 1390
سلام خيلي قشنگ بود....

ممنون سرزدي

اپ شدي بهم خبر بده مرسي


پارسا
ساعت12:15---28 بهمن 1390
سلام
غم انگیز بود
جالب بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ