دلم............!!!

کلبه ی عاشقان

همه چیز

دلم را سپردم به بنگاه دنیا

 

و هی آگهی دادم اینجا و آنجا!

 

و هر روز...

 

برای دلم

 

مشتری آمد و رفت

 

و هی این و آن

 

سرسری آمد و رفت

 

ولی هیچ کس واقعا...

 

اتاق دلم را تماشا نکرد!

 

دلم قفل بود...

 

کسی قفل قلب مرا وا نکرد!

 

یکی گفت: چرا این اتاق

 

پر از دود و آه است؟

 

یکی گفت: چه دیوارهایش سیاه است؟

 

یکی گفت: چرا نور اینجا کم است؟

 

و آن دیگری گفت:

 

و انگار هر آجرش فقط از غم و غصه و ماتم است؟

 

و رفتند و بعدش...

 

دلم ماند بی مشتری!

 

ومن تازه آن وقت گفتم:

 

خدایا تو قلب مرا می خری؟؟؟؟

 

و فردای آن روز

 

خدا آمد و توی قلبم نشست

 

و در را به روی همه...پشت خود بست!

 

و من روی آن در نوشتم:

 

ببخشید... دیگر،

 

برای شما جا نداریم!

 

از این پس به جز او

 

کسی را نداریم...



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت23:49---30 بهمن 1390
عشق یعنی خدا و بس

بیرجندموزیک
ساعت8:47---27 بهمن 1390

سلام سايت قشنگي داري ميخواستم در صورت امکان با شما تبادل لينک يا تبادل بنر داشته باشم ...لطفا خبرم کنيد...ممنون


ساسان 
ساعت21:50---26 بهمن 1390
سلام
*********************
خسته نباشی
*********************
من لینکت کردم اما نتونستم با تبادل لینکت لینک خودمو ثبت کنم
************************
مشکل داشت
به هرحال بیا وبلاگم و منو لینک کن
با عنوانی که تو سیستم تبادل لینکم گذاشتم
ممنون
************************

امیدوارم بتونم با تبادل لینک چند نفر از وبلاگ من به وب تو سر بزنن
*************************
خدافظ


رامین
ساعت18:09---26 بهمن 1390
سلام بر الناز هستی وب متفاوتی دارین ایول ایول خوشم اومد به منم سر بزنید اگه خواستید لینکم کنید تا بلینکمتون هههههههههههه
بای تا های


نویسنده الکی
ساعت16:16---26 بهمن 1390
چقدر خوب است این دوست داشتن های بی دلیل
درود بر شما نویسنده با احساس


بهنانه
ساعت11:25---26 بهمن 1390
سلام الناز جون مرسی بهم سر زدی و نظر دادی بازم بیا منم بهت سر میزنم مطمئن باش وبلاگت فوق العادست موفق باشی در ضمن لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن فعلا ....

بهنانه
ساعت11:25---26 بهمن 1390
سلام الناز جون مرسی بهم سر زدی و نظر دادی بازم بیا منم بهت سر میزنم مطمئن باش وبلاگت فوق العادست موفق باشی در ضمن لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن فعلا ....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ