کلبه ی عاشقان

همه چیز

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

اینقدر دورم ز تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن میکنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن میکنم
در حسرت فردای تو تقویمو پر می کنم

هر روز این تنهایی رو فردا تصور میکنم

هم سنگ این روزای من تنها شبم تاریک نیست

اینجا به جز دوری تو چیزی به من نزدیک نیست
هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن میکنم

هر شب تو رویای خودم آغوشتو تن میکنم

آینده ی این خونه رو با شمع روشن میکنم
دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده

اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده

دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده

تنها مدارا می کنیم دنیا عجب جایی شده

 



نظرات شما عزیزان:

اوا
ساعت23:57---9 ارديبهشت 1391
سلام الناز جوووووووووووووووووووونم وبت بسیار زیباست خواستی به منم سربزن

محمد
ساعت19:51---3 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشم به منم سر بزنین در ضمن اگه میشه منم لینک کنید ممنون

منتظرت هستم!پاسخ:سلام داداش گلم ادرستو اشتباه دادی لطفا دوباره ادرس بده ممنون


ثمین
ساعت8:45---3 ارديبهشت 1391
زیبا بود الناز جون موید باشید
منم آپم دوست داشتی بیاااااااااااااااااااااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ