سیاهی شب

کلبه ی عاشقان

همه چیز

 

سیاهی شب را دوست دارم چون همرنگ روزگار من است در آسمان خیالم در جستجوی تو بودم در میان ستاره ها تنها یک ستاره بود و درخشش آن چشم مرا خیره کرده بود.

آن ستاره شبها خواب را از چشمانم ربوده بود روزها را به امید شب لحظه شماری می کردم.

از روز بیزار بودم و شب را برای آن تک ستاره می ستودم....

تنهایی قلبم در آسمان خیالم آن تک ستاره تو بودی آری هرگاه با تو سخن گفتم نتوانستم این حقیقت پنهان را آشکارکنم.

ولی این را می دانستی هنگامی که آن چشمان را می نگریستم به من آرامش می داد و صدایت برایم بهترینم بود آری می دانستی  که هرگاه نگاه در دیده ات می دوختم سرگردان و هرگاه می خواستم لب به صحبت باز کنم همه حروف در مقابلم به رقص در می آمدند  وتمامی کلمات از افکارم چون کبوتری پرواز هرگاه می خواستم جمله ای بسازم و بگویم کلمات مفهوم خود را از دست می دادند پس به ناچار سکوت اختیار کردم....

زیرآسمون این شهر از پس خشکِ جای ابر بارون نفرت می باره

زیر آسمون این شهر آدماش به جای تخم گل محبت توی باغچه دلامون تخم کینه می کارن.

زیر آسون این شهر گلهای پاک مریم را لگد کوب میکنند و به جای محبت حیله می چینند توی این شهر توی محلمون توی کوچمون توی خونمون توی دلامون توی حرفامون توی نگاهمون توی خواسته هامون حرف خشم و نامردی و جدایی بی محبتی است.

 



نظرات شما عزیزان:

پسردلشکسته و تنها
ساعت12:46---6 ارديبهشت 1391
س وبت خیلی خوبی داری خوشم اومد و اگه تئنستی به وبم سر بزن نظرتو هم بگو

خلوت من
ساعت13:43---5 ارديبهشت 1391
زین شاخه به آن شاخه پریدن ممنوع ، در ذهن بجز تو آفریدن ممنوع

غیر از تو ورود دیگران در قلبم ، عمرا ، ابدا ، هیچ ، اکیدا ، ممنوع!


محمد
ساعت23:41---4 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز:
من برای تبلیغ داروی گیاهی نیاز به شما دارم فقط کافی است اجازه بدی در وبلاگ شما عضو بشم ویک مطلب تبلیغاتی بذارم.کافیه شما این مطلب را به صورت ثابت در ابتدای وبلاگ نمایش بدی ؟ برای هر فروشی که با کد شما خرید کنند 100000هزار ریال به حساب شما واریز میشه وحتی اگر فروش هم نداشته باشد هر ماه 50000ریال شارژ اعتباری براتون ارسال میشه؟؟
جهت اطلاعات بیشتروهمکاری میتوانید از طریق پیامک با شماره09146050859 در ارتباط باشید.
ایمیل M711Z117@YAHOO.COM
صمیمانه منتظر حضورگرمتان هستیم
بامراجعه به این وب نمونه تبلیغ مارا مشاهده کنید وتصمیم بگیریدhttp://jozvedarsi-55.loxblog.com


مسلم
ساعت23:23---4 ارديبهشت 1391
سلام
خیلی قشنگ بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:شعر,شعر های قشنگ متن های عاشقانه,ساعت توسط |


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ