سنگ گور...

کلبه ی عاشقان

همه چیز

ای رفته ز دل،رفته ز بر،رفته ز خاطر!

بر من منگر تاب نگاه تو ندارم

بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه

در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم

 

 

ای رفته ز دل،راست بگو،بهر چه امشب

باخاطره ها آمده ای باز به سویم?

گر آمده ای از پی آن دلبر دلخواه

من او نیّم،او مرده و من سایۀ اویم!

 

 

من او نیّم آخر دل من سرد و سیاه است

او در دل سودازده از عشق،شرر داشت

او در همه جا،با همه کس،در همه احوال

سودای تو را ای بت بی مهر،به سر داشت!

 

 

من او نیّم این دیدۀ من گنگ وخموش است

در دیدۀ او آن همه گفتار،نهان بود

وان عشق غم آلوده در آن نرگس شبرنگ

مرموزتر از تیرگی شامگهان بود

 

 

من او نیّم آری،لب من_این لب بی رنگ-

دیریست که با خنده ای از عشق تو نشکفت

اما به لب او همه دم خندۀ جان بخش

مهتاب صفت بر گل شبنم زده می خفت

 

 

بر من منگر تاب نگاه تو  ندارم

آن کس که تو می خواهی اش از من بخدا مُرد!

او در تن من بود و ندانم که به ناگاه

چون دید و چه ها کرد و کجا رفت و چرا مرد!

 

 

من گور وی ام،گور وی ام،بر تن گرمش

افسردگی و سردی کافور نهادم

او مرده و در سینه من،این دل بی مهر

سنگی ست که من بر سر آن گور نهادم...



نظرات شما عزیزان:

maria
ساعت9:37---21 اسفند 1390
azizam kheili lezat bordam kheili ba salighei

amir
ساعت13:17---20 اسفند 1390
سلام الناز جون وبلاگت واقعاً قشنگه .

F & A
ساعت18:04---18 اسفند 1390
Salam be doste khobam omid varam harja ke hasti khobo salamat bashi.mikhastam begam weblageton kheyli ghashange omid varam mofagh bashid , khoshhal misham ye sar be veblagemon bezanid ta didar bad khodanegahdar

محسن
ساعت18:01---18 اسفند 1390
سلام خوبی خوشحال میشم بهم سر بزنی موفق باشی

هادی{عاشقان خدا}
ساعت3:31---18 اسفند 1390
«دنیا» را بغل گرفتیم
گفتند: امن است
هیچ کاری با ما ندارد؛
خوابمان برد؛
بیدار شیدیم دیدیم
آبستن تمام دردهایش شده ایم...


وحید اسکای
ساعت14:48---15 اسفند 1390
درجلسه امتحان عشق.......
من ماندم ویک برگه سفید!
یک دنیا حرف ناگفتنی
ویک بغل تنهائی ودلتنگی
درد دل من در این کاغدکوچک جا نمیشود
دراین سکوت بغض آلود
قطره کوچکی هوس سرسره بازی میکند
وبرگه سفیدم .....!
عاشقانه قطره ها را به آغوش میکشد
عشق تونوشتنی نیست !
باتو ......
دربرگه ام نار کناره آن
قطره اشک یک قلب میکشم
وقت تمام است
برگه ها بالا !


سپیده
ساعت12:28---14 اسفند 1390
سلام الناز جون
بر من منگر زانکه به جز تلخی اندوه
در خاطر از آن چشم سیاه تو ندارم
خیلی قشنگه مرسی


مصطفيM2M
ساعت20:41---13 اسفند 1390
سلام ؛ واقعا عالي بود . با مطالب جديد آپ كردم يه سري بزن...

ARMAN
ساعت18:03---13 اسفند 1390
مرسی از وب زیبات
مرسی عزیز


الهام
ساعت15:20---13 اسفند 1390
خیلی قشنگ بود الناز جونم

فرهاد
ساعت18:42---12 اسفند 1390
سلام آبجی
ترکوووووووووووووووووندی در حد لالیگا...
مطالبت در حد بوووووووووووووندس لیگا...
خود وبلاگ مااااااااااااااااااااه...
چمپیونز لیگ...
واقعا خسته نباشی...ایول...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:شعر عاشقانه,,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ