مرا به یاد آر!

کلبه ی عاشقان

همه چیز

دست تو سخاوت سپیدار!

چشمان تو وعده گاه دیدار!

ای بغض نهفته در ترانه!

چشمان مرا به گریه بسپار!

با هق هق گریه ام خودیباش،

تا حادثه ی خدانگهدار!

با زمزمه ام بخوان تو ای یار!

آنسوی سفر مرا به یادآر!

با یادت،در باران،من در کوچه ها گریه کردم!

از آغاز،تا پایان،تلخ و بی صدا گریه کردم!

بیا!بیا!ای بهترین فصل ترانه!

ببر مرا تا فتح شعر عاشقانه!

تو بردی آواز مرا تا اوج فریاد!

رفتی در این آینه من رفتم از یاد!

ببین،ببین،ای بهترین!

در این غروب واپسین،تنهاترینم!

سفر نکن از شهر من!

بمان که در عاشق شدن،

رسواترینم!!!!!



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت16:53---25 بهمن 1390
سلام:
وبلاگت خیلی جالبه امیدوارم همیشه موفق باشی اگه دوست داشته باشی باهم تبادل لینک کنیم


محمدرضاصادقی
ساعت19:07---23 بهمن 1390
سلااااااااااااااااام هم وبلاگی عزیز خوبی؟امیدوارم موفق باشی...
خوشحال میشم بهم سربزنی و نظرتو در مورد وبم بگی
پس مشتاقانه منتظر حضور گرمت هستم
دوووووووووووست دارم .......


Ferret
ساعت17:13---23 بهمن 1390
سلام النازجوونی. چطوری وب زیبایی داری اگه دوست داشتی به وب منم سر بزن یه وب برای دوستیابی.
الته فقط دوست یابی نیست و مطلبای دیگه هم میذارم. به وبم سر بزن. بای خود خودم رو لینک میکنم. بابای...


سوزان
ساعت12:34---23 بهمن 1390
سلام مرسی سرزدی بازم سربزن خوشحال میشم وبت عالیه من که لذت بردم مخصوصا از عکسایی که گذاشتیپاسخ:سوزان جان ادرستو اشتباه زدی

خلوت من
ساعت0:34---23 بهمن 1390
سلام دوست عزيز.از وبلاگتون خوشم اومد اگه مايل باشيد تبادل لينك كنيم.موفق باشيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ