تو گفتی!!؟؟

کلبه ی عاشقان

همه چیز

تو گفتی:<<آسمون به وسعت عشق من و تونیست>>

من گفتم:<<عشقت را به کهکشان دل من بسپار.>>

تو گفتی:<<کهکشان،در برابرعشق من ستاره است.>>

من گفتم:<<بگذار ستاره ات برایم لالایی بخواند.>>

                       تو گفتی:<<نمی خواهم پلک هایت بسته شود،دلم برای نگاهت تنگ می شود!.>>

من گفتم:<<پس بگذار چشمانت را نقاشی کنم!.>>

تو گفتی:<<شبنم حسادتم آتش به وجودم می زند.>>

من گفتم:<<پس بگذار برای عهدت از آسمون ستاره ای بچینم.>>

تو گفتی:<<شاید بخواهم برای ستاره شدن به آسمون سفر کنم.>>

                                                   .<<گلدان دلم لرزید و گفتم؛>>.

                                                                                             <<من از سفر می هراسم!>>

                                                                                                                                تو گفتی:

<<کوله بارم پر از یاد توست،فقط برایم دعا کن!>>

<<و من هنوزم نا باورانه به رفتن تو می اندیشم...!>>



نظرات شما عزیزان:

تنهای متفاوت
ساعت17:19---22 بهمن 1390
سیلوم الناز جون

nina
ساعت15:45---22 بهمن 1390


حاجی
ساعت14:25---22 بهمن 1390
لینکیدمت منو به اسم کل کل بلینک خبرم کن... بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ