من از احساس شک کردن به احساس تو بیزارم

کلبه ی عاشقان

همه چیز

به من چیزی بگو از عشق

از این حالی که من دارم

من ازاحساس شک کردن

به احساس تو بیزارم

تو هم مثل منی انگار

تو این برزخ گرفتاری

تو هم انگار نمیدونی

چه احساسی به من داری



نظرات شما عزیزان:

M2M
ساعت13:28---20 بهمن 1390
سلام دوست عزيز
ما يه وبلاگ در مورد دغدغه هاي جَوونا درباره ي ازدواجساختيم كه مطالب جالب و خوبيداره كه فكر كنم براي هممون لازمه. خوشحالميشيم تا يه سري به ما بزنيد:

www.m2mboy.loxblog.com
در ضمن اگه دلتون خواست بي زحمت ما رو به اسم "دغدغه هاي جَوونا در ازدواج" لينك كنيد تا بقيه هم استفاده كنند شماهم بياين و بگين به چه نامي لينكتون كنم
وبلاگت هم جالب بود دوباره مييام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ