خدا؟

کلبه ی عاشقان

همه چیز

دیشب به خداگفتم خدایاچرادعاهای منوقبول نمیکنـ ـ ـی

چرابرش نمیگردنـ ـ ـی

خداگفت بنده ی من صبرکن هروقت تورایادش امد

اورابه تومیرسانم

قلبم شکست وگفتم خدایاازاین پس دعاهایم راتغییرمیدهم

ازتومیخواهم اول یادمرابرایش زنده کنـ ـ ـی

وبعداورابه من برسانـ ـ ـ ـی

 

 

 

 

هرشب ازخدامیخواستم که یک شب تورادرخواب

ببینم تا دیشب که نداامد

توراامشبم درخواب میبینم

ازخوشحالـ ـ ـی این خبرتاصبح نخوابیدم

 

 

 

 

امشب بازهم دلم گرفته چشمهایم به باریدن

عادت کرده اند

وبااشک ها خوی گرفته اند

اشک هاهم ازسرخوردن روی گونه هایم لذت مـ ـ ـی برند

گونه هایم هم ازشادکردن ان ها شادهستن

دوست دارم تنهایـ ـ ـی رابه اتاقم دعوت کنم

تااوهم ازتنهایـ ـ ـی خودبیرون اید

دوست دارم باغم پیمان دوستـ ـ ـی خودرامحکم ترکنم واورامهیمان خانه ام کـ ـ ـنـ ـ ـم

 



نظرات شما عزیزان:

هادی
ساعت22:01---21 بهمن 1390
سلام.وبلاگ باحالیه طراحیشم خوشگله خیلی زحمت کشیدی
دعوت میکنم به وبلاگ نوپای منم سربزنید تازه را افتاده به زیبایی وبلاگ شما نیست.ممنون میشم


♣ΛЯ¶ą♣
ساعت12:52---20 بهمن 1390
سلام دوستای گلم وبلاگ خوب و قشنگی دارید به وب من هم سر بزنید خوشحال میشم در ضمن من یه سایتم دارم اگه دوست داری بیاید خوشحال میشم ادرسش و براتون میزارم

www.biatochat.com


$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((?))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((?))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((?))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((?))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤?¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$?$$$¤¤?¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________?$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:شعر,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ