یاد من باش

کلبه ی عاشقان

همه چیز

                                      

((!یاد من باش!))

!هر جا هستی،یاد من باش!یاد این نفس بریده

    !که یه عُمره توی آینه،تنها عکس تو رو دیده

       !هر جا هستی،یاد من باش!من که بایاد توموندم

          !پابه پای هر دقیقه،از تو خوندم!از تو خوندم

           !از تو که شرم سلامت،لحظه هامُ زیرُرو کرد

              !با خداحافظ سردت،چشم من به گریه خو کرد

                               !همترانه! یاد من باش

                                !بی بهانه یاد من باش

                              ،وقت بیداری مهتاب

                                !عاشقانه یاد من باش

!هر جا هستی،یاد من باش!آخرین خاتون آواز

    !با تو خوش صدا ترینه، سیم بی زخمه ی این ساز

      !یاد من باش،وقتی بی من این ترانه رُشنیدی

         !یاد من باش،اگه من رُ،حتا توی خواب ندیدی

            !بی تو تقویم سکوتم،هفته ی آبی ندارم

                !این ترانه اوج من نیست،این سقوط انتحاره

!همترانه!یاد من باش

!بی بهانه یاد من باش

،وقت بیداری مهتاب

!عاشقانه یاد من باش



نظرات شما عزیزان:

زهرا خانمی
ساعت20:03---19 بهمن 1390
خیلی قشنگ بود
به منم سر بزن خوشحال میشم


زهرا خانمی
ساعت20:03---19 بهمن 1390
خیلی قشنگ بود
به منم سر بزن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ