سکوت و بعض....

کلبه ی عاشقان

همه چیز

سکوت وانتظاروبغض وبـــــــــــارون

نه عطری نه نگاهی نه یه لبخند

چطورعادت کنم به دوری ازتو

مگه میشه که ازعشق تودل کند

نگو تقدیره ......برگـــــــــرد

دلت میگیره.....برگـــــــــرد

وجود عاشق من واست میمیره برگـــــــرد......

بغل کن استراب لحظه هامو

بغل کن بی تو آرامش ندارم

نمی دونی چه ترسی داره دوریـــــــــت

نمی دونی چه سخته روزگـــــــــارم....

من ازبسه که دلم تنگه بریدم

یه عالم درد سنگینه توسینم

من اینجاتادلت بخواد تنـــــــــهــــام

من اینجا تادلت بخواد غمگینم.......

سکوت وانتظاروبغض وبـــــــــــارون

نه عطری نه نگاهی نه یه لبخند

چطورعادت کنم به دوری ازتو

مگه میشه که ازعشق تودل کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:شعر,شعرقشنگ,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ