کلبه ی عاشقان

همه چیز

 

آدم هـا می آینـد

زنـدگی می کننـد

می میـرنـد و می رونـد …

امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو

 

جای خالی ات قده خود توست

بزرگ نیست

کوچک هم؛

که نه هجوم و ازدحام اطراف آن را پر می کند

و نه کوچکتر از تو، در آن جای می گیرد.

درست اندازه ی حضور توست..

 

 

آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه

آدمی می رود امــا نـمی میـرد!

مـی مـــانــد

و نبـودنـش در بـودن ِ تـو

چنـان تـه نـشیـن می شـود

 

کـه تـــو می میـری

در حالـی کـه زنــده ای …



نظرات شما عزیزان:

دوست داشتنی
ساعت15:20---29 ارديبهشت 1391
ممنونم که اومدین

منتظر حضور دوبارتون میمونیم

روز خوش

خدانگهدار


aghil
ساعت15:59---27 ارديبهشت 1391
چه رسم جالبی است !!!
محبتت را میگذارند پای احتیاجت …
صداقتت را میگذارند پای سادگیت …
سکوتت را میگذارند پای نفهمیت …
نگرانیت را میگذارند پای تنهاییت …
و وفاداریت را پای بی کسیت …
و آنقدر تکرار میکنند که خودت باورت میشود که تنهایی و بیکس و محتاج !!!


باران
ساعت18:42---26 ارديبهشت 1391
دلتنگی های دنیا را که نردبان کنی
تا آسمان تنهایی ام یک پله می ماند
زمین را برای خودت نگه دار
آسمانم دست نیافتنی ست

خوشحال میشم به وبم سر بزنی


هادی
ساعت2:31---26 ارديبهشت 1391
سلام
هادی دوباره امد سبز تر از همیشه
سفر تمام شد {خانه خدا}
سفری که بهترین سفرم بود


dostdashtani
ساعت1:19---26 ارديبهشت 1391
سلام

خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هستین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هر وقت تونستین یه سری هم به ما بزنید

منتظرتونیممممممم


payam
ساعت20:05---25 ارديبهشت 1391
سلام عزیز وبت عالیه ولی ادم یا خیلی عاشقه یا افسرده مطالب شاد هم بزاری بد نیست بازدید هم بالا میره .

به ما هم سری بزنی بدمون نمیاد
پنل اس ام اس رایگان هم دارم خواستی استفاده کن 100% رایگان


قاصدک
ساعت19:32---23 ارديبهشت 1391
گفتم مادر! ...
گفت: جانم
گفتم درد دارم! ...
گفت: بجانم
گفتم خسته ام! ...
گفت: پریشانم
گفتم گرسنه ام! ...
گفت : بخور از سهمِ نانم ... ... ... ...
گفتم کجا بخوابم! ... گفت: روی چششمانم
اما یک بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...!
همیشه از درد گفتم و از رنج



تبریک بر شما و خانواده محترم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:شعر,شعر های قشنگ متن های عاشقانه,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ